Ophalen Ledenkaarten 2017/2018

Ophalen ledenkaarten seizoen 2017/2018
Hallo Allen,
Wij zijn druk met de nieuwe plannen maar we gaan ook zorgen dat de baan ook voor dit seizoen klaar ligt op onze nog vertrouwde locatie.

Zaterdag 25-11 / 02-12-2017 kunt u de ledenkaart voor het nieuwe seizoen weer afhalen, dit kan op beide dagen tussen 10:00 uur – 14:00 uur op de IJsbaan in ons clubhuis.(molenkamsdijk, achter tennisvereniging Altec)

De kosten zijn net als voorgaande jaren:
Gezinskaart: € 8,– (2 volwassenen met kinderen t/m 16 jaar)
Enkele lidmaatschap kaarten: €4,– (ook de kinderen ouder dan 16 jaar)
(Gelieve gepast afrekenen)

We sorteren nog steeds op postcode, dus mocht u ook de kaarten voor vrienden/familie/buren/bekenden mee willen nemen neem dan hun postcode mee.

Er is dan ook de mogelijkheid om nieuwe leden aan te melden, met dit aub vooraf via de mail. (als u de kaarten vorig jaar niet heeft opgehaald zit u kaart er dit jaar niet automatische bij)

Wijzigingen of aanpassingen of afmeldingen ook graag vooraf via de mail.

graag aanleveren
Namen
adres
geboorte data’s
tel.nr
emailadres

Mocht er dit seizoen geen gelegenheid zijn om te schaatsen op onze baan dan verzorgen we een busreis naar een kunstijsbaan in de krokusvakantie tegen een gereduceerd tarief.

Op Zaterdag 9-12-2017 gaan we weer het blad van de baan halen (daarna kan het water er pas op) we zijn op zoek naar vrijwilligers die ons daarbij willen helpen, we beginnen om 09:00 uur en zijn normaal (bij genoeg mensen) rond 14:00 uur klaar. Ook als u maar een uur of een paar uurtjes tijd hebt bent u van harte welkom, voor koffie en een lunch wordt gezorgd. Het is wel handig dat u zich vooraf even aanmeld zodat we rekening kunnen houden met een aantal praktische zaken.

Op Woensdagavond 13-12-2017 20:00 uur is onze Jaarlijkse ledenvergadering, u bent hiervoor van harte welkom. (ook hiervoor is het praktische als u zich van te voren aanmeld)

OM onze plannen op sportpark zuid te realiseren zijn wij dringend opzoek naar enthousiaste leden voor verschillende functies en commissies en ook advies, mocht u het leuk vinden dan informeren we u graag over de taken en mogelijkheden. Wij zoeken onder andere:
– Stichtingsbestuurders voor Stichting Sportpark zuid (de Stichting beheerd en bestuurd het Sportpark waaronder ook de ijsbaan, vooral aan een financieel expert is behoeft)
– Leden voor de Sponsorcommissie Sportpark Zuid (o.a. Werven van Sponsoren en het opzetten van acties om financiele middelen binnen te halen)
– Leden voor de commissie die subsidies gaat werven/ mogelijkheden gaat uitzoeken
– Leden voor de onderhoudscommissie Sportpark Zuid (voor allerlei onderhoudswerkzaamheden)

– Bestuursleden voor de ijsvereniging (vooral bestuurlijke taken en de verbinding tussen de stichting en IJsvereniging)
– Vrijwilliger voor Ledenadministratie ( met of zonder bestuurlijke functie)
– Vrijwilligers voor de baan commissie (onderhoud baan vooral in de winter maar ook in de zomer)
– Aanlegcommissie (zowel in bestuurlijke als praktijkmensen voor hand en spandiensten tijdens de aanleg)
Er komt veel op ons af en we doen erg ons best om het goed geregeld te krijgen om een fantastisch Sportpark neer te zetten voor heel Aalten en omstreken, we kunnen dit niet alleen en hopen daarom op jullie steun en medewerking. Mocht je twijfelen neem contact op wij zijn een erg open en laagdrempelige vereniging en zijn blij met alle hulp.

P.s. deel deze mail gerust met familie/vrienden/bekenden

Met Vriendelijke groet,

IJsvereniging de Hare