Busreis naar IJsbaan Twente Woensdag 26-02-2020

Hallo Allemaal,

Zoals aangegeven organiseren we een busreis naar de IJsbaan in Twente op 26-02-2020 voor leden en als er plek over is kunnen er ook nog wat niet leden mee, De bus vertrekt (plek stemmen we nog even af) om 13:00 uur uit Aalten en we zijn rond 17:30 uur weer terug te zijn in Aalten . We vragen een bijdrage van €7,50 voor leden per persoon voor niet leden €17,50 (Mits er plek is) , dit is voor de busreis en de Entree (geen eten en drinken)
Er gaan bestuursleden/Vrijwilligers mee voor de coördinatie maar niet als begeleiding, daarom moeten er voor 2 kinderen tot 7 jaar 1 begeleider mee en voor kinderen tussen 8 tot 10 per 5 kinderen 1 begeleider. (Begeleider betaald ook € 7,50 als ze gaan schaatsen en als ze niet gaan schaatsten € 5)

We hebben 1 bus gereserveerd en bij meer aanmeldingen zullen we nog bus/bussen proberen bij te regelen maar Bus Vol = Bus Vol

Aanmelden voor 20-02-2020 graag via de mail ijsverenigingdehare@gmail.com met de volgende gegevens:

Naam/Namen
Postcode
geboorte jaar
(eventueel naam begeleiding)
telefoonnummer / onder de 18 ook telefoonnummer ouder

u krijgt een bevestiging of u mee kunt en dan graag de betaling via de bank

Betaling via de bank NL92RABO300232217 IJsvereniging de Hare
onder vermelding van ijsbaan Twente met adres en Postcode (als u voor meerdere betaald ook meerdere postcodes aangeven)

Mocht u niet via de bank kunnen/willen betalen dan graag aangeven in de mail zodat we kunnen afspreken waar u de betaling kunt doen, betalingen moeten wel vooraf gedaan zijn.

Met Vriendelijke groet,

IJsvereniging de Hare