Ophalen ledenkaarten 2016

Zaterdag 26-11 / 03-12-2016 kunt u de ledenkaart voor het nieuwe seizoen weer afhalen, dit kan op beide dagen tussen 10:00 uur – 14:00 uur op de IJsbaan in ons club huis.

De kosten zijn net als voorgaande jaren:
Gezinskaart: € 8,– (2 volwassenen met kinderen t/m 16 jaar)
Enkele lidmaatschap kaarten: €4,– (ook de kinderen ouder dan 16 jaar)
(Gelieve gepast afrekenen)

We sorteren nog steeds op postcode, dus mocht u ook de kaarten voor vrienden/familie/buren/bekenden mee willen nemen neem dan hun postcode mee.

Er is dan ook de mogelijkheid om nieuwe leden aan te melden, met dit aub vooraf via de mail. (als u de kaarten vorig jaar niet heeft opgehaald zit u kaart er dit jaar niet automatische bij)

Wijzigingen of aanpassingen of afmeldingen ook graag vooraf via de mail.

graag aanleveren
Namen
adres
geboorte data’s
tel.nr
emailadres

Mocht er dit seizoen geen gelegenheid zijn om te schaatsen op onze baan dan verzorgen we een busreis naar een kunstijsbaan in de krokusvakantie tegen een gereduceerd tarief.

Op Zaterdag 10-12-2016 gaan we weer het blad van de baan halen (daarna kan het water er pas op) we zijn op zoek naar vrijwilligers die ons daarbij willen helpen, we beginnen om 09:00 uur en zijn normaal (bij genoeg mensen) rond 14:00 uur klaar. Ook als u maar een uur of een paar uurtjes tijd hebt bent u van harte welkom, voor koffie en een lunch wordt gezorgd. Het is wel handig dat u zich vooraf even aanmeld zodat we rekening kunnen houden met een aantal praktische zaken.

Op Donderdagavond 15-12-2016 20:00 uur is onze Jaarlijkse ledenvergadering, u bent hiervoor van harte welkom. (ook hiervoor is het praktische als u zich van te voren aanmeld)

We hebben nog steeds veel mailadressen die niet meer kloppen, heeft u geen mail gehad en heeft u dit in het verleden wel gehad geef dit dan door via de mail. IJsvereningingdehare@gmail.com

voor meer info kijk ook op www.ijsverenigingdehare.nl

(dit bericht graag delen zodat we ook alle schaatsliefhebbers bereiken)