Ophalen ledenkaarten seizoen 2018/2019

Hallo Allen,

Er is de afgelopen jaren hard gewerkt aan de nieuwe baan en we hopen er dit jaar ook werkelijk te kunnen gaan schaatsen, er moet nog wel een hele boel gebeuren maar ook hier wordt hard aan gewerkt. Hulp om het af te krijgen is nog steeds hard nodig, want de betrokkenheid van onze leden is nog steeds niet erg groot (bedroevend zelfs) en de werkzaamheden worden door een handvol trouwe vrijwilligers/bestuursleden uitgevoerd. We gaan er van uit dat we de belangrijkste zaken klaar krijgen voor de winter maar er blijven nog een heleboel details liggen. We zullen binnenkort nog weer informatie delen voor welke werkzaamheden we mensen zoeken, maar aanmelden kan natuurlijk altijd. (van ledenadministratie tot klusjesman/opruimer alles is meegenomen.)

Zaterdag 24-11-2018 en 01-12-2018 kunt u de ledenkaart voor het nieuwe seizoen weer afhalen, dit kan tussen 10:00 uur – 14:00 uur bij de Nieuwe IJsbaan (in de Kantine van Sportpark Zuid/AD ‘69) Bocholtsestraat 67a

We Houden de kosten net als voorgaande jaren laag:
Gezinskaart: € 10,– (2 volwassenen met kinderen t/m 16 jaar)
Enkele lidmaatschap kaarten: €5,– (ook de kinderen ouder dan 16 jaar)
(Gelieve gepast afrekenen)

We sorteren nog steeds op postcode, dus mocht u ook de kaarten voor vrienden/familie/buren/bekenden mee willen nemen neem dan hun postcode mee.

Er is dan ook de mogelijkheid om nieuwe leden aan te melden, meld dit aub vooraf via de mail. (als u de kaarten vorig jaar niet heeft opgehaald zit u kaart er dit jaar niet automatische bij)

Wijzigingen of aanpassingen of afmeldingen ook graag vooraf via de mail.

graag aanleveren
Namen
adres
geboorte data’s
tel.nr
emailadres

Mocht er dit seizoen geen gelegenheid zijn om te schaatsen op onze baan dan verzorgen we bij genoeg animo en vrijwilligers een busreis naar een kunstijsbaan in de krokusvakantie tegen een gereduceerd tarief.