Tarieven en abonnementen

Gezinskaarten (kinderen t/m 16 jaar) € 15,00
Vanaf 17 jaar zelfstandig lid
Zelfstandig lid is € 7,50

Voor scholen gelden andere tarieven, voor info: Ruben Heideman M.: 06-23879539 of stuurt u een email naar: ijsverenigingdehare@gmail.com

Verkrijgen van abonnementen:

In Oktober krijgen leden waarvan het mailadres bekend is een link via de email.
Nadat de betaling gedaan is worden de kaarten bij u thuis afgeleverd. (voor mensen buiten de gemeente Aalten wordt overlegd hoe we dit afleveren)
Kaarten die niet voldaan worden voor de aangeven datum ,worden automatisch uitgeschreven.
Dus vergeet niet de betaling te voldoen!

Geen mail gehad geef uw mail adres door met postcode en adres door aan ijsverenigingdehare@gmail.com

In de maand Oktober krijgen de leden een link doorgestuurd om de contributie te voldoen en eventueel het abonnement aan te passen, de kaarten worden in November gereed gemaakt en worden dan begin december op het adres in de gemeente Aalten afgeleverd/ buiten de gemeente Aalten word overlegt hoe de kaart in bezit komt.

LET OP DE INSCHRIJVINGEN VOOR DE AANKOMEND SEIZOEN SLUIT DUS 4 November / CONTRIBUTIE MOET 4 NOVEMBER VOLDAAN ZIJN VOOR HET LIDMAATSCHAP VAN HET AANKOMENDE SEIZOEN.

Geen mail gehad geef uw mail adres door met postcode en adres door aan
administratie@ijsverenigingdehare.nl