Lidmaatschap seizoen 2022/2023

Alle leden hebben een mail ontvangen met een link om het lidmaatschap te controleren eventueel aanpassen/wijzigen en te bevestigen , het gaat steeds beter maar sommige providers houden de mail tegen en dan komt deze in postvak ongewenst (en in sommige gevallen zelfs daar niet)

Mocht u geen mail gehad hebben stuurt u dan even een mail naar administratie@ijsverenigingdehare.nl   vermeld daar ook even uw adres en postcode bij.

Onderstaande mail is verstuurd met daarin een link.

“Wij zijn al begonnen met de voorbereiding voor het nieuwe winterseizoen en hopen dat we weer veel schaatsplezier kunnen beleven (over een paar maanden dan).
Net als de afgelopen jaren kunt u via de link uw gegevens controleren en eventueel aanpassen en dan de bijdrage voldoen en ontvangt u de kaarten in december thuis.

De stappen zullen als volgt zijn:
– Controleren en eventueel aanpassen lidmaatschap en de lidmaatschapsbijdrage voldoen voor 4 november
– In de maand november laten we de kaarten drukken en sorteren we ze
– Begin december bezorgen we de kaarten bij de leden die in de gemeente Aalten wonen thuis, met de leden buiten de gemeente Aalten wordt een afspraak gemaakt hoe ze in het bezit van hun ledenkaart komen.

Daarna kan wat ons betreft het schaatsseizoen beginnen.

Ook de nieuwe inschrijvingen moeten zich aanmelden en betalen voor 4 november, dit kan via onze website https://www.ijsverenigingdehare.nl/lidmaatschap-abonnementen-en-tarieven/  (deel dit met uw familie/vrienden/buren die nog geen lid zijn)

Met Vriendelijke groet, IJsvereniging de Hare